MOYgjengen i London

MOYgjengen i London

torsdag 23. mars 2017

En jobb dag igjen no

Denne veka følte eg det gjekk ganske tregt. Gleda meg sjølsagt veldig til og komme meg heim att.
Veka mi til jobb, går egentlig ut på og reise i 1,5t til og komme meg til Wimbeldon, jobbe fra 10-5 og komme meg heim til Harrow til klokka er halv 7.

Det skjer ikkje så masse spennande på jobb. Eg hjelper til på kjøkkenet, servera te, frukost, tar med pasientane ned, sitter og snakka med dei. Så har dei forksjellige aktivitetar til forskjellige klokkeslett. Av og til er det eg og ei anna norsk som styrer aktivitetane, og andre gonger er det sjukepleiarane.

I dag (torsdag) har det vert musikkterapi. Då kjem det en mann og spela og synge i lag med pasientane, alle får ulike instrument. Ein merka då at dei blir i bedre humør alle saman😎 Kjem til å savne London, men som dei seie "borte bra, men hjemme best"😍

-Siri



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar