MOYgjengen i London

MOYgjengen i London

tirsdag 21. mars 2017

Snart heim


Denne veka har vi på Kenbrook lager me til morsdag som er på søndag her i England. Mandag rydda me ned etter st Patrick's day, i dag laga me blomstre av muffinsformer saman med nokon av pasientane. Onsdag skal me lage mange blomster av papir i alle slakt forskjellige farger og størrelser. Torsdag skal me bli ferdig med det me har igjen vist det er noko, og pynte sjukeheimen. Fredag skal me ikkje gjere så mykje sidan vi må slutte tidlegare for å reise på siste møte på ACD college sidan vi reiser heim til Norge grytidlig på lørdagsmorgen.

Idag kom det ein ny student på huset, som var norsk! Og det var jo stas, så då vart Line glad.
I veka som har gått har eg vert med på mykje ulikt og fått lære meir om bebuarane. Eg har også fått blitt enda meir kjent med dei som jobbar på huset. Nokre av aktivitetane eg har vert med på er å vere med ansatte på butikken, vert med bebuarar på aktivitetar, spelt spel og vert med til doktoren. Eg har fått sett mange av forskjellane dei har frå Noreg til England, og eg har fått sett prosedyrar på til dømes medisinar.

- Line og Malene


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar